Polityka jakości

Głównym celem firmy TONATO jest satysfakcja klientów. Dlatego troszczymy się o to, aby nasze produkty spełniały nawet najbardziej wymagające standardy. Realizujemy je poprzez:

  • zatrudnienie personelu o niezbędnych umiejętnościach i kwalifikacjach, przede wszystkim licznej kadry doświadczonych, efektywnych technologów;
  • maksymalizację wydajności produkcyjnej dzięki naciskowi na szkolenie pracowników oraz inwestycje w nowoczesną infrastrukturę;
  • wdrażanie innowacyjnych rozwiązań i pomysłów;
  • terminowość dostaw i fachowość porad dla naszych klientów;
  • współpracę z grupą wyłącznie sprawdzonych i starannie wyselekcjonowanych poddostawców, którzy dostarczają wysokie jakościowo produkty;
  • kontrolę stanowisk pracy i tworzonych wyrobów w odniesieniu do obowiązujących przepisów i norm;
  • współpracę z europejskim liderem w branży spożywczej, czyli Prymat Sp. z o.o., od którego czerpiemy wiedzę w zakresie skutecznego zarządzania marką.

Powyższe cele i standardy gwarantują wysoką jakość zarówno dla konsumentów jak i partnerów biznesowych.

W naszym zakładzie stosujemy nowoczesne systemy zarządzania, które gwarantują wysoką jakość naszych produktów. Duży nacisk kładziemy na:

  • bezpieczeństwo i higienę pracy;
  • bezpieczeństwo i świeżość produktów;
  • identyfikację potencjalnych zagrożeń zdrowotnych dla konsumentów i skuteczną ich eliminację;
  • modernizację zakładu eliminującą zagrożenia dla środowiska naturalnego.